czwartek, 9 lutego 2017

Seria londyńska DMC...Budka tlefoniczna (koniec) i Strażnik (start)

 Hej, tak jak sobie założyłam sprężyłam się i ukończyłam mój hafcik z serii londyńskiej DMC pt. ,,Londyńska budka telefoniczna,, ...Bardzo się cieszę, że haft już został skończony, bo zaczęłam go już dawno temu i jakoś leżał sobie, czasem sobie o nim przypomniałam, postawiłam kilka krzyżyków i znowu lądował zapomniany w pudle. To już mój drugi haft z tej serii, który ukończyłam, mam jeszcze jeden zestaw i właśnie dzisiaj zaczynam go haftować, mam nadzieję że pójdzie mi szybciej niż z poprzednikiem :D czas pokaże. Obrazki haftowałam na aidzie 18 ct. A tak się prezentują oba hafty :)


 Tutaj mój hafcik z oryginalną londyńska puszką po ciasteczkach w kształcie autobusu ;)
 A tu dla odmiany puszka w kształcie londyńskiej budki telefonicznej, oczywiście również po ciasteczkach i obie przyjechały do nas z Londynu jako prezent dla naszych dzieci od babci :)
 A teraz prezentacja trzeciego zestawy z serii londyńskiej, za który obecnie się zabieram ;) uuuu będzie się działo...już widzę tę dłubaninkę w szarościach :D
I na zakończenie oba skończone hafty razem :) ale się cieszę z ich ukończenia :D
                                                 Dziękuję za komentarze i pozdrawiam Was serdecznie :)

55 komentarzy:

  1. To bedzie sliczna seria. Bardzo mi sie podoba kolorystyka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) ja też się zachwyciłam tą serią jak tylko ją ujrzałam u Edytki na blogu Moje Hand Made, wszystkie cztery obrazy się tam pięknie prezentują oprawione :)

      Usuń
  2. Super zestaw :) Oby się szybko wyszywało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki...trzymaj kciuki, mały doping się przyda :D

      Usuń
  3. Oba hafty wyszły świetnie, czekam niecierpliwie na trzeci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) sukcesywnie będę pokazywać postępy w pracy nad haftem :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię te zestawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta seria, ten czerwony kolor świetnie się odznacza w tych szarościach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację...kolory w tych zestawach czarują, pomimo tego że paleta barw jest mocno ograniczona :)

      Usuń
  6. Wspaniałe hafty:) Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna seria dla miłośnika Londynu :) Piękne hafty! Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny na moim blogu, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję śliczne :) Ja również dziękuję za komentarz i zapraszam do mnie częściej, pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Bardzo ładne hafciki, powodzenia z trzecim do kompletu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) mam nadzieję że szybko przebrnę przez te szarości :D

      Usuń
  9. Bardzo mi się podobają! Piękne hafty! Powodzenia przy 3 obrazku, trzymam kciuki i życzę miłego xxx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ada :) właśnie jestem w trakcie krzyżykowania :D

      Usuń
  10. Piękne hafciki. Oj a ten trzeci - masa pracy, powodzenia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgoś :) nie da się ukryć będzie trochę dziubania, ale lubię tą serię więc dam radę :) oby słonka więcej było to i praca nad szarościami szybciej pójdzie ;)

      Usuń
  11. Gratuluję drugiego dzieła:) pamiętam, że przy strażniku jest rzeczywiście najwięcej roboty, ale efekt jest tego wart. Skrzynkę na listy też masz w planach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :) właśnie nie mam tego zestawu muszę się dowiedzieć czy jeszcze jest ona dostępna u Edytki, mam nadzieję że uda mi się ją dokupić :) Twoja seria pięknie się prezentuje :)

      Usuń
    2. Sprawdź, ale z tego co widziałam ostatnio, to chyba juz niestety nie ma😒

      Usuń
    3. To prawda już się skończyły, ale jakoś dam radę :) przy pomocy Edytki ;)

      Usuń
  12. Piękna seria :) Trafiłam tu przez przypadek, ale na pewno zostanę na dłużej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się ogromnie, będzie mi bardzo miło Cię tu gościć :)

      Usuń
  13. Małgosiu pięknie wyszły Ci te hafciki. Będę Ci kibicować przy trzecim obrazku. Proszę nie zapominaj o naszych robótkowych spotkaniach. Tęsknimy za Tobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :* oj nie zapominam, naprawdę...zawsze wspominam jak jest spotkanie, ale dużo się dzieje...postaram się w marcu być, bo sama się już strasznie stęskniłam, do zobaczenia :)

      Usuń
  14. Super!Lubie tą serię. Skoro skończyłaś drugi i wzięłaś się za kolejny to pójdzie ci szybciutko;)Trzymam kciuki i czekam na postępy w trzecim obrazku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Natalko :) Będę się starała utrzymać tępo haftowania, a wtedy będzie dobrze i postępy będą regularne :D Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Super!Lubie tą serię. Skoro skończyłaś drugi i wzięłaś się za kolejny to pójdzie ci szybciutko;)Trzymam kciuki i czekam na postępy w trzecim obrazku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne! Gratuluję ukończenia!
    Fantastyczną masz tą puszkę w kształcie budki telefonicznej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko :* To Twoje prace były dla mnie inspiracją do wyhaftowania tych obrazków i bardzo się cieszę, że choć troszkę się podobają...zostały mi jeszcze dwa, ale lubię je haftować wiec będę miło spędzała cas przy ich tworzeniu...a puszka jest czaderska to prawda, fajne ma te obrazki z każdej strony, a obecnie służy nam do przechowywania kredek :D

      Usuń
  17. Fajna jest ta seria - bardzo podoba mi się kolorystyka i ten czerwony akcent. Świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) To prawda ta seria ma coś w sobie :D

      Usuń
  18. Genialne sa! Powiedz mi gdzie kupilas straznika? poszukuje i nie moge nigdzie znalezc :/ Moja siostra ma juz Busa i Budke. Marzy jej sie komplet! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamawiałam zestawy u Edytki z bloga Moje Hand Made ona prowadzi pasmanterię :)

      Usuń
  19. Wiele razy zaglądałam na Twojego bloga i jestem zachwycona :)
    Świetnie ujęte posty a zdjęcia fenomenalne :)
    Świetne hafty, ostatnio zastanawiałam się nad tą serią do wyhaftowania, może jednak się skuszę :)
    Ja dopiero początkująca w temacie prowadzenia bloga,
    chodź pracami ręcznymi wszelkiego rodzaju zajmuję się od dziecka :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://handmadewrotka.blogspot.com/
    Gorąco pozdrawiam i czekam na Twoje nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jest mi miło że podoba Ci się mój blog i że zaglądasz tutaj z przyjemnością, to cieszy i daje siłę do dalszej owocnej pracy :D...seria jest bardzo fajna i przyjemnie się ją tworzy, ja po prostu zachwyciłam się tymi obrazkami jak zobaczyłam je wyhaftowane u Edytki z bloga Moje Hand Made, a po oprawie to już czad... jeśli się na nie zdecydujesz to polecam tylko wymianę kanwy z 14ct. na 18ct. obrazki będą wyglądały jak malowane :) Pozdrawiam i oczywiście idę popatrzeć co pięknego tworzysz :)

      Usuń
  20. Świetna jest ta seria, koniecznie opraw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprawię, oprawię niech ją tylko ukończę :D

      Usuń
  21. Świetne hafciki :)Super seria i jeszcze do tego te urocze puszki , pięknie to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie prace niezwykle pracochłonne i bardzo efektowne :-) Będzie piękna seria, gdy powstanie trzecia...

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba ta seria! U Ciebie wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawa jest cała seria, świetnie wyglądają te dwa obrazki, życzę Ci powodzenia i wytrwałości w haftowaniu kolejnych wzorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haftuję i haftuję, gorzej u mnie z publikacją postów, ale staram się mam nadzieję że uda mi się częściej je publikować, bardzo bym tego chciała :)

      Usuń
  25. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny haft 🙂
    Oj bardzo nie lubię nie dokończonych haftów....gryzą mi sumienie i muszę je skończyć!

    OdpowiedzUsuń