środa, 14 lutego 2018

Haft Gorjusska na huśtawce - koniec :)

Witam Was serdecznie :) Ostatnio było mi nie po drodze z moim blogiem ;) ale co się odwlecze to nie uciecze, więc wracając do sfery blogowej pragnę pokazać Wam moją ukończoną dziewczynkę. Hafcik jest bardzo sympatyczny, łatwy i sama nie wiem czemu tak długo go haftowałam, czasem tak bywa. Pomysł na oprawę mam, nawet już oglądałam ramki, ale nic mi nie pasowało, więc puki co jest jeszcze nie oprawiona.

Postanowiłam że wykorzystam w tym hafcie taki nietuzinkowy guziczek jako mały ozdobnik, który kiedyś otrzymałam w prezencie od Edytki ;)




 Cały czas coś tworzę, wyszywam i snuję plany na dalsze hafty. Jestem na etapie ukończenia mojej dużej pracy od Dimensions. Ostatnio kupiłam sobie taki nieduży zestaw od firmy Luca-s. Jak dobrze pójdzie to niebawem zaprezentuję Wam efekt końcowy pracy nad tym zestawem :)
                                             Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za komentarze :)

23 komentarze:

  1. Dziewczynka przesłodka ! A na ten haft z lisem też mam ochotę... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lisek jest bardzo wdzięczny i ma swój urok :D

      Usuń
  2. Piękna dziewczynka! Gratuluje ukończenia i czekam na odsłonę dimka:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i niebawem pokażę mojego Dimka...miałam ambitny plan jego ukończenia bez robienia sobie przerywników, ale jednak nie podołałam, czasem potrzebuję przerwy od tak wymagającej pracy...za to efekt końcowy wynagrodzi mi moje trudy i zmagania z tym wzorem :D

      Usuń
  3. Ale ślicznotka! :) A ten guziczek pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Очень милая и симпатичная девочка!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To prawda, ta dziewczynka jest niezwykle sympatyczna ;)

      Usuń
  6. Śliczna Gorjusska! Cieszę się, że guziczek idealnie się wpasował:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię tą dziewczynkę, jest urocza i słodka...guziczki są śliczne i jak doszłam do momentu wyszywania napisu przypomniałam sobie że mam takie truskaweczki, które powinny pasować :) myślę że wyszło fajnie.

      Usuń