czwartek, 2 lutego 2017

Budka telefoniczna DMC (3)

W tak zwanym między czasie krzyżykuję mój mniejszy hafcik ze znanej już hafciarkom serii londyńskiej a jest to budka telefoniczna z DMC. Wzór jest bardzo prosty, łatwy i przyjemny, więc myślę że jak przysiądę do niego solidnie to w niedługim czasie go ukończę :) Oto postępy w pracy nad londyńską budką.
 Można rzucić okiem z bliska ;)

 Przy okazji prezentacji haftu chciałam się pochwalić jaką to fajną torbę filcową kupiłam na przecenie w Home&you za 34,90zł. Torba została kupiona z myślą o dzieciach, a dokładnie miała zostać przeznaczona na przechowywanie drewnianych puzzli, które to swoje oryginalne opakowanie straciły już dawno i ciągle się rozsypywały. Teraz będzie o wiele łatwiej je zbierać i przechowywać, a torba idealnie nadaje się do dziecięcego pokoju :)

                               Dziękuję pięknie za odwiedziny i komentarze :)

15 komentarzy:

  1. Czerwień tej budki jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo są jeszcze bardziej intensywne, nie udało mi się jakoś tego uchwycić :( jak skończę obrazek postaram się lepiej oddać rzeczywiste kolory haftu ;)

      Usuń
  2. Piękny obrazek, a torba nie dość, że praktyczna to jeszcze taka słodka z tym misiaczkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Torba od razu wpadła mi w oko, miała służyć do przechowywania klocków, ale potem przypomniałam sobie o puzzlach, które wiecznie się rozsypują i już mam problem rozwiązany....jeszcze jedna taka by mi się co najmniej przydała :D

      Usuń
  3. Fajny haft się zapowiada, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cały czas pracuję nad jego ukończeniem, bo już mnie paluszki świerzbią żeby zacząć kolejny zestaw z tj serii :D

      Usuń
  4. Hafcik będzie cudny,mam go w planach jak skończę strażnika:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!!! Ja jak skończę budkę biorę się za strażnika :D Pozdrawiam

      Usuń
  5. Od serii londyńskiej rozpoczęłam moje "dorosłe" haftowanie. Udało mi się wyhaftować wszystkie cztery obrazki. Na pewno będzie cieszył oczy przez wiele lat. Gratuluję wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoją serię londyńską, też pięknie ją wyszyłaś i oprawiłaś...z tego co zauważyłam to też wyszywałaś na drobniejszej kanwie a nie załączonej 14 ct. :) Ja muszę jeszcze dokupić 4 zestaw o ile jest jeszcze dostępny :( mam nadzieję że mi się uda, na żywo te obrazki pięknie się prezentują a oprawione to już cacuś :D

      Usuń
  6. Skończone obrazki cudne! Bardzo mi się podoba cała seria :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń