sobota, 25 stycznia 2014

Cudny Elfik od Pani Iwonki

Ostatnimi czasy zaproponowałam wymianę Pani Iwonie z blogu Anielskie Zacisze Iwony. Ja wyszyłam obraz a Pani Iwona uszyła mi cudnego elfika, aniołka :) Laleczka przyleciała do mnie w tamtym tygodniu jednak miałam remont i dopiero teraz jestem w stanie zaprezentować zdjęcia ślicznego Elfika ;) Jeszcze raz serdecznie dziękuję za sympatyczną wymiankę Pani Iwono, pozdrawiam :)


 Elfik na sukieneczce ma fajne dodatki :)
 Elfik może stać samodzielnie jak również siedzieć :)


                                            Dziękuję wszystkim za odwiedzimy i pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Cudny elfik. W sam raz dla małej księżniczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieciom bardzo się spodobał aniołek, cieszyły się bardzo jak mama wyjęła go z paczki :D

      Usuń