niedziela, 22 czerwca 2014

Afrykanka Lanarte - końcowa odsłona :)

 Wczoraj wieczorem udało mi się ukończyć mój dość sporych rozmiarów haft, przedstawiający Afrykankę. Obraz ten haftowało mi się bardzo fajnie, ma wiele ciepłych, żywych odcieni muliny. Haft nie sprawił mi żadnych problemów, tkanina ma równy splot, jedynie krzyżyki wydają się być spore, ale z perspektywy obraz prezentuje się super. Teraz pozostało mi go tylko oprawić, mam już pomysł na ramę, ale muszę poczekać na przypływ gotówki, a jak wiadomo fachowa oprawa trochę kosztuje ;) Lubię haftować obrazy o takiej tematyce, ciekawią mnie różne kultury, mam na oku kilka kolejnych projektów, ale muszą na razie pozostać w sferze planów. A moja African woman prezentuje się tak :)



                    Dziękuję z odwiedziny i pozdrawiam serdecznie, życzę miłej i słonecznej niedzieli :)

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mi miło że moja praca się podoba :)

      Usuń
  2. szybko poszło!!! Co następne??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dwa hafty mam zaczęte a mianowicie bałwanka w kapeluszu z Dimensions i zaczęłam wyszywać Gorjusskę :) ale tak mnie paluszki swędzą żeby rozpocząć kolejny haft, a dokładnie zestaw z Lanarte Sara Moon....to jest dość często kiedyś wyszywany obraz, ale mnie osobiście bardzo się podoba i chcę go sobie wyszyć, a najbardziej to jestem ciekawa materiału - lnu na którym mam go wyszywać ma drobny splot i to będzie moja pierwsza praca na tak drobnej tkaninie :) oj chyba nie wytrzymam i niedługo z nim wystartuję :) a co :D

      Usuń
  3. Piękny! Ciekawa jestem jaką oprawę wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a co do oprawy to marzy mi się ciemna rama, kolor czekoladowy, ciemny orzech, coś w ten deseń, a wewnątrz ramy mają być złote akcenty, nie wiem czy uda mi się znaleźć taką ramę, mam nadzieję że jednak tak...co do pas partu to nie wiem dokładnie czy się na nie zdecyduję ze względu na duży rozmiar samego obrazu, ale decyzję podejmę na miejscu jak będę oprawiała obraz, a nóż mi się coś odmieni :D

      Usuń
  4. Piękny obraz, zawsze chciałam go wyszyć ale to pracochłonny projekt, tym bardziej gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) to prawda to jest duży obraz ale na prawdę wyszywa się go bardzo przyjemnie, ze względu na gamę kolorystyczną i tkaninę, która jest bardzo fajna, więc z czystym sercem mogę go polecić...jeśli tylko ktoś lubi taką tematykę to haft jest super :)

      Usuń
  5. Cudna !!Nic dodac ,nic ujac .Ja pokusilam sie tylko na wersje puzzlowa ,krzyzykowa pozostaje w sferze marzen.
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Damar :) pamiętaj że marzenia się spełniają, tylko mocno trzeba w nie wierzyć ;)

      Usuń
  6. Zapomniałam podać mojego maila :-). Oto on: mirelasokolowska@op.pl
    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że poprzednia wiadomość nie wskoczyła, dlatego powtórzę.
    Super praca. Sama chętnie bym taką zrobiła. Mam nawet obrazek i schemat, ale brakuje mi nr nici do tego schematu. Czy mogłabyś wysłać mi na w/w maila nr nici z symbolami, bądź też cały schemat z nićmi.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych tak udanych prac. Aha, czy mogłabyś też pokazać jak oprawiłaś ten haft, jestem bardzo ciekawa. Podaję jeszcze raz maila: mirelasokolowska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło i bardzo się cieszę, że mój obraz się podoba :) obrazu jeszcze nie oprawiłam, bo to większy wydatek a na chwilę obecną krucho z pieniążkami ;) na pewno zaprezentuję go na blogu jeśli tylko doczeka się oprawy :)

      Usuń
  8. Mi też brakuje nici do schematu. Proszę o pomoc: ewelina.dembska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudny haft 🙂🙂
    Haft wart każdej minuty haftowania !

    OdpowiedzUsuń